sobota, 21 stycznia 2012

witam cię ♥

Cześć wszystkim blogowiczom i czytającym
Jestem z Wami już 84579436965 raz . Do pisania o pewnych sprawach musiałam dojrzeć , na inne popatrzeć z innej perpektywy - z przymrużeniem oka .
Mam zamiar nie opuszczać tego bloga jak najdłużej , pisać tu codziennie i poruszać tematy z życia codziennego , z głowy przeciętnych nastolatków czyli NAS .
Zastanawiałam się , czy nie pisać tego bloga grupowo i nie przestaje o tym myśleć
Gdyby znalazł sie ktoś chętny , za pewien czas , ktoś kto będzie miał coś wspólnego ze mną - czemu nie
  : )Jestem tu bo mam problemy z którymi radzę sobie tylko za pomocą długopisu i kartki . Niedawno stwierdziłam, że czemu nie podzielić się tym z ludźmi i zobaczyć co oni o tym myślą .przykro mi ale zaczne od najgorszego i  już dziś pokarze jak wygląda Andzia czyli ja , a  reszty dowiecie się w swoim czasie .
Oto zdjęcia robione na skype w ciągu ostatniego miesiąca
sorki za jakość miśki :c

                                   HAHAHAHHA NIEODPOWIEDNIE ZA TWARZ < OK >

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz